سپتیک تانک

سپتیک تانک

سپتیک تانک

سپتیک تانک

کاروگیت ثقلی

لوله کاروگیت ثقلی 

اگر به فکر خرید لوله کاروگیت هستید ابتدا بدانید کدام سایز مورد نیاز شما است بنابراین توضیح خلاصه ای در مورد لوله کاروگیت 200 را خلاصه وار بررسی کرده سپس به ادامه مطلب بازمیگردیم. 

لوله کاروگیت 200

لوله دوجداره کاروگیت 200 دارای قطر داخلی 200 و قطر خارجی 233 می باشد. از این لوله در آبراه های کوچک و انتقال فاضلاب و پساب های خانگی و همچنین سیستم های لوله کشی کوچک استفاده میشود.

 

این لوله ها بسیار انعطاف پذیر هستند و نیاز به اتصالات را کاهش می دهند. همچنین به دلیل نصب آسان و وزن سبک ، بسیاری از هزینه های انجام پروژه را کاهش می دهند.

 

اتصال لوله کاروگیت 200

لوله کاروگیت 200 به دلیل قطر داخلی کم با اتصالات کوپلر به یکدیگر متصل می شوند.

 

لوله پلی اتیلن کاروگیت  تولید شده در شرکت ناب از مواد پلی اتیلن درجه یک ساخته می شود و دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

کاربرد لوله کاروگیت 200 میلی متر

لوله کاروگیت پلی اتیلن 200 میلیمتر برای پروژه های زهکشی که انعطاف پذیری، وزن سبک و هزینه کم اهمیت دارد، ایده آل است. لوله کاروگیت 200 میلی متر، مزارع، زمین های گلف، پارک ها و زمین های بازی را برای چندین دهه با دفع رطوبت اضافی زیرزمینی خشک نگه داشته است.

 

صاحبان خانه آن را راه حلی مقرون به صرفه و آسان برای همه انواع مشکلات زهکشی آب طوفانی در منازل مسکونی می دانند: سرازیر شدن سرازیری ها، زهکشی چاه فونداسیون و پنجره، چال گذرگاه ها و نقاط مرطوب روی چمن.

ناب زیست؛ بزرگترین تولید کننده لوله کاروگیت ثقلی خاورمیانه

شرکت ناب زیست با هدف برطرف سازی تمامی نیازهای حوزه آب و فاضلاب کشور، در سال 1383 و با جذب نخبگان مهندسی ایران زمین تأسیس شده است و در مدت 17 سال فعالیت مستمر و قدرت خود، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات آب و فاضلاب کشور شناخته میشود. ناب زیست در ادامه‌ی مسیر فعالیت خود، علاوه بر حضور موفق در بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی بزرگ کشور، مسیر صادرات گسترده به کشوره های همسایه را نیز در پیش گرفت.

 

همچنین با خرید سهام چندین شرکت تولیدی بزرگ ایران، خطوط تولید تماماَ تخصصی خود را افزایش داد. ناب زیست امروزه با حدود 350 پرسنل مجرب، آماده‌ی برطرف سازی تمامی نیازهای تولیدی کشور، از جمله خرید لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، سپتیک تانک، انواع پکیج تصفیه فاضلاب و آب صنعتی، کلرزن و ده ها محصول دیگر می باشد. جهت اطلاع از شرایط قیمت و خرید لوله کاروگیت و دیگر محصولات صنعتی، با کارشناسان مجرب ناب زیست تماس بگیرید.

 

لوله کاروگیت یکی از کاربردی ترین لوله در مناطق شمالی کشور است و بسیار مقرون به صرفه و دارای عمر بالا و جابه جایی راحت است

 

زیرا این لوله از موادی ساخته شده ک ب سختی مورد فرسایش و اسیب دیدیگی قرار میگیرد .

 

امتیاز برتری که لوله کاروگیت نسبت به بقیه لوله در شمال کشور دارد این اشت ک لوله کاروگیت وزن بسیار کمی دارد و از موادی تشکیل شده ک فرسایش و خوردگی پیدا نمیکند

 

و همچنین در شمال کشور با توجه به بارش باران شدید دیگر نمیشود از لوله های اهنی وفلزی استفاده کرد پس یکی از بهترین انتخاب ها لوله کاروگیت است.

 

مصارف لوله کاروگیت مازندران

همانطور ک گفته شد به دلیل خواص و مزیت های بالا لوله کاروگیت بهترین لوله برای مصارف کشاورزی صنعتی ساختمانی ای و فاضلاب برای شمال است

 

که از وزن پایین عمر بالا مقرون به صرفه بودن خود بهره می برد که امکان جابه جایی اسان را به ما می دهد.

 

لوله کاروگیت در ابعاد مختلف از سایز 110 تا 1200 وجود دارد ک نیاز مختلف مردم و مصرف کننده را در تمامی مصلرف پوشش میدهد

 

لوله کاروگیت در ساخت جوب و جوب های کشاورزی نیز مصرف دارد ک راحت می تواند به جای جوب های خاکی زمین های کشاورزی استفاده شود .

 

در شمال کشور با استفاده از لوله کاروگیت نیز می توان آب های سطحی که حاصل از باران و برف های فصول مختلف است

 

را نیز جابه جا کرد و از سیل و اب گرفتگی معابر و ساختمان ها خیابان ها و زمین های کشاورزی جلوگیری کرد

 

و در نظم و ماندگاری زمین های کشاورزی و جلوگیری از خراب شدن محصولات کمک کند .

 

لوله کاروگیت در صنعت ساختمان

لوله کاروگیت در شهر مازنداران در صنعت ساختمان نیز موپر است زیرا می تواند فاضلاب خانگی را نیز از خود به راحتی و عمر بالا و بدون مشکل و بودن این که بو نا مطبوع را از خود به بیرون دهد

 

درون خود انتقال دهد و این یکی دیگر از مزایا و خوبی ها لوله کاروگیت ثقلی نسبت به بقیه لوله ها در بازار است و درضمن بدون گرفتی فاضلاب ار از خود انتقال می دهد.

 

یکی دیگر از مصارف ولوله کاروگیت در ساختمان شوتینگ است ینی زباله ها ساختمان را به راحتی از بالایه ساختمان بدون اینکه اینکه به پایین مراجعه کنید به شطل زباله انتقال می یابد

 

و شما با استفاده از لوله کاروگیت می توانید به راحتی این کار را انجام دهد.

 

برای دریافت قیمت به روز و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید و یا با لینک زیر مراجعه کنید

 

لوله کاروگیت

 

تولید لوله کاروگیت

لوله کاروگیت مازنداران بسیار به روز و کارامد برای کارهای کشاورزی فاضلابی و صنعتی است.

 

لوله کاروگیت ب شکل فنری مانند است زیرا این لوله بتوانند در برابر فشار ها و اب های قوی مقاومت بیتشری داشته باشند

 

زیرا بعضی از این اب ها فشار بیشتری را به لول وارد می کنند . مقدار فشاری ک به روی لوله های کاروگیت می اید بر حسب نیوتون است

 

و در دو نوع فشار از جمله 31/5نیوتوتن و 16نیوتون است (sn8,sn4) است ک این به این معنی ایت این لوله تحمل باری معادل 31/5 نیوتون را بر روی خود تحمل میکند و

 

لوله 16نیوتون نیز 16نیوتون فشار باری را بر روی خود تحمل میکند . (لازم ب ذکر است شکل فنری این لول ها ار بیرون به رنگ مشکی است)

 

داخل لوله های کاروگیت ثقلی از داخل به رنگ زرد است و داخل این لوله ها بسیار لیز و سر

 

است و این ب این دلیل است که بتواند ضایعات و زباله ها را و فضلاب ساختمانی و

 

صنعتی را به راحتی از داخل خود عبور دهد و در میانه راه چیزی مانع آن نشود

 

لازم به ذکر است که داخل این لوله ها که به رنگ زرد است بسیار صاف و سیقلی است .

 

دلیل حلقوی بودن لوله کاروگیت مازندران :

یکی از دلایل عمده ان این است ک این لوله بیشتر در اکثر اوقات

 

در زیر خاک دفن ویشود و این شیار ها و حلقه با استفاده از این

 

که خاک در لا به لایه ان ها می رود و مانند ترمز عمل می کند و مانع میشود لوله در زیر خاک حرکت کند .

 

 

برترین مزیت لوله های کاروگیت

لوله های های کاروگیت یک مزیت بسیار بزرگ نصبت به بقبه لوله و اتصالات دارد

 

که می توادن کار در در مصارف کشاورزی و ساختمانی و صنعتی آسان مند زیرا

 

این لوله بدو نیاز به دستگاه و فرد ماهر در اصطلاح استادکار می توانند بهم اتصال پیدا کنند

 

و این برترین مزیت لوله کاروگیت نسبت به بقیه لوله ها است.این لوله ها به صورت فیتینگی به روی هم اتصال می یابد

 

به راحتی بروی هم جای میگیرد این لوله ها با استفاده از واشر هایی اب بند میشود ک این واشر ها بر روی خود لوله وجود دارد و

 

شما نیاز به تفلون و مواد دیگر برای ابندی کردن این لوله ها نیاز ندارد و متحمل هزینه های دیگر نمی شوید و

 

هزینه استادکار و اجرا کار برای جوش دادن و اتصال های این کاروگیت ثقلی را ندارید

لوله کاروگیت فاصلابی (corrugated) یا به صورت تک جداره و دوجداره فاضلابی آبرسانی تولید می شوند. لوله های تک جداره از2/5 اتمسفر تا 32 اتمسفر و در شاخه های 6-9-12 متری تولید می شود این لوله ها به رنگ مشکی تولید می شوند و علت مشکی بودن آن تحمل و استقامت بالا در برابر اشعه UV و آفتاب می باشد.

 

لوله های کاروگیت دو جداره به لوله هایی گفته می شود که دارای دو جداره، یکی بیرونی با شکل ظاهری شیاردار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف می باشد که جهت عبور پسابهای صنعتی و سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی  مورد استفاده قرار می گیرند و به رنگ مشکی با داخلی زرد یا آبی تولید می شوند. علت رنگی بودن داخل لوله ها به دلیل ویدئو گرافی می باشد چون کارفرما مجاز به ویدئوگرافی داخل لوله به جهت ردیابی می باشد.

لوله کاروگیت که انگلیسی ” CORRUGATED PIPE ” نام دارد یک نوع لوله پلی اتیلن دوجداره می باشد که جنسی محکم و مقاوم در برابر خوردگی دارد و از نظر ظاهر سطح بیرونی آن به شکل مارپیج یا فنر مانند می باشد که به اصطلاح به آن لوله اسپیرال گفته می شود ، این لوله ها در رنگ های زرد ، نارنجی ، آبی و گاهی اوقات مشکی تولید می شوند .

 

نام دیگر لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت ثقلی لوله پلی اتیلن فاضلابی می باشد که در بخش کانال کشی و انتقال فاضلاب و مایعات شیمیایی کاربرد دارد ، لوله های کاروگیت دارای سطح بیرونی مواج و مستحکمی در برابر ضربه و فشار هستند و سطح داخلی آن ها کاملا صاف و صیقلی می باشد و حرکت مایعات و سیالات در داخل آن به سادگی انجام می شود .

 

مشخصات لوله کاروگیت

قطر لوله های کاروگیت از با قطر دهانه 4 اینچ تا 3.5 متر تولید و عرضه می شود ، از قطر کوچک لوله کاروگیت در انتقال آب باغات و مزارع استفاده می شود و از قطر های بالاتر برای انتقال پساب شهری و یا انتقال آب و فاضلاب بین دو نقطه طولانی استفاده می شود ، لوله کاروگیت قطر زیاد در واقع یک رودخانه سیار در زیر زمین می باشد که به سادگی قابل اجرا و طرح ریزی می باشد .

 

مهمترین و پرکاربرد ترین سایز های لوله کاروگیت ثقلی به شرح زیر می باشد :

 

1 . لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 110 میلیمتر

 

2. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 125 میلیمتر

 

3. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 160 میلیمتر

 

5. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 200 میلیمتر یا 8 اینچ

 

6. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 250 میلیمتر

 

7. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 300 میلیمتر

 

8. لوله پلی اتیلن فاضلابی قطر 315 میلیمتر

 

از سایز های دیگر لوله کاروگیت 400 / 500 / 600 می باشد .